PARTNEŘI

zk4.png
380x203-1463386501-bez-nazvu.png
levybanner.pngAlgaTech.jpg
logoM1.jpg
holubi
        nabytek
detail_cannacura.png

 
 
 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                              

Nákupní košík
Váš koš je prázdný.
Celkem s DPH:
0,00 Kč

Důležité informace k dopravě:

DOPRAVA ZDARMA:

Máte nákup nad 2 500,-Kč? Získáváte od nás dopravu zdarma! Tato částka za dopravu Vám bude odečtena při expedici objednávky. Proto se nelekejte, že Vám ji systém naúčtuje. Dobírka bude o dopravné ponížena. 

Bohužel kvůli stíženým podmínkám při odesílání krmiv, voskových mezistěn či kotlů na tuhá paliva a sklenice se dopravné neodečítá. Doprava zdarma se na tyto druhy produktů nevztahuje, proto Vám bude normálně naúčtována dle platných ceníků. 

DOPRAVA ODDĚLKŮ:

Oddělky NELZE zasílat přepravními společnostmi. Je nutný osobní odběr či zvolit přímo nás, jako dopravce. Cena dovozu oddělků se odvíjí od aktuální ceny paliv. Dopravné Vám bude sděleno. 

DOPRAVA MATEK:

Matky lze zasílat přepravními společnostmi. 

CENÍKY:

Na následujících odkazech naleznete platné ceníky našich dopravců.

Toptrans: http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/ceny_prepravy/ceniky_stazeni

Geis: https://www.geis-group.cz/cs/vnitrostatni-balikova-preprava

Geis pozn. : U této firmy zasíláme pouze balíkové zásilky, nikoliv paletové. 

Reklamace poškozené zásilky přepravní službě:

Prodejce - odesílatel vždy předává přepravním službám zásilky řádně zabalené a nepoškozené - toto nám vždy stvrzuje řidič při převzetí zásilek. Odesilatel zásilky – tedy Ing. Stanislav Zikmund je při reklamaci poškozených zásilek třetí osobou a nemá vliv na průběh reklamačního řízení. Pro snadné vyřízení reklamace poškozené zásilky byste měli dodržet následující postup:

a) přesvědčte se, že balík nemá pomačkaný nebo potrhaný obal nebo že není jinak poškozen

b) pokud je vše v pořádku, podepište převzetí

c) pokud balík jeví jakékoliv známky poškození, je nutné sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti protokol o škodě (řidič je povinen Vám vyhovět)

d) před řidičem balík otevřete a společně se přesvědčte, zda je zboží v pořádku

e) pokud je zboží poškozeno, zásilku nepřijímejte a sepište do protokolu o škodě, že zboží je poškozeno; poškození zásilky není možné reklamovat později než při převzetí

 

Proč nakupovat u nás?

  • Široká nabídka produktů pro včelaře a včelích produktů
  • U skladových položek rychlé vyřízení

Výsledky vyšetření a certifikáty

 

     Facebook youtube

webmaster CORA 2015 - 2017, www.cora.cz