PARTNEŘI

zk4.png
380x203-1463386501-bez-nazvu.png
levybanner.pngAlgaTech.jpg
logoM1.jpg
holubi

detail_cannacura.png 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                              

Nákupní košík
Váš koš je prázdný.
Celkem s DPH:
0,00 Kč

Důležité informace k dopravě:

DOPRAVA ODDĚLKŮ:

Oddělky NELZE zasílat přepravními společnostmi, proto se na ně při jejich koupi nevztahuje sleva na dopravu. Je nutný osobní odběr či zvolit přímo nás, jako dopravce. Cena dovozu oddělků se odvíjí od aktuální ceny paliv. 

DOPRAVA MATEK:

Matky lze zasílat přepravními společnostmi. 

DOPRAVA NA SLOVENSKO

Náš systém není zatím uzpůsobený k výpočtu dopravného pro Slovenskou republiku. Při objednávce slovenským zákazníkem sice nabídne systém cenu dopravy, ta se však vztahuje pouze na území České republiky. Proto se vždy prosím informujte o výši dopravného u zásilek určených pro Slovenskou republiku. Děkujeme za pochopení.

CENÍKY:

Na následujících odkazech naleznete platné ceníky našich dopravců.

TopTrans: https://www.toptrans.cz/preprava/cs/vypocitejte-si-cenu-prepravy-vasi-zasilky/

 

Reklamace poškozené zásilky přepravní službě:

Prodejce - odesílatel vždy předává přepravním službám zásilky řádně zabalené a nepoškozené - toto nám vždy stvrzuje řidič při převzetí zásilek. Odesilatel zásilky – tedy Ing. Stanislav Zikmund je při reklamaci poškozených zásilek třetí osobou a nemá vliv na průběh reklamačního řízení. Pro snadné vyřízení reklamace poškozené zásilky byste měli dodržet následující postup:

a) přesvědčte se, že balík nemá pomačkaný nebo potrhaný obal nebo že není jinak poškozen

b) pokud je vše v pořádku, podepište převzetí

c) pokud balík jeví jakékoliv známky poškození, je nutné sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti protokol o škodě (řidič je povinen Vám vyhovět)

d) před řidičem balík otevřete a společně se přesvědčte, zda je zboží v pořádku

e) pokud je zboží poškozeno, zásilku nepřijímejte a sepište do protokolu o škodě, že zboží je poškozeno; poškození zásilky není možné reklamovat později než při převzetí

 

Proč nakupovat u nás?

  • Široká nabídka produktů pro včelaře a včelích produktů
  • U skladových položek rychlé vyřízení

Výsledky vyšetření a certifikáty

 

     Facebook youtube

webmaster CORA 2015 - 2024, www.cora.cz